Onlangs hebben wij een gebruiksonderzoek gehouden. Zeg maar reviews voor Pelletkachelwarmte.nl. Hier onder de teks die wij onze klanten hebben gestuurd met de vraag of zij een review en/of hun ervaringen met een pelletkachel en met Pelletkachelwarmte wilden delen.
Wij waren blij verrast dat er veel reactie kwamen. Nogmaals dank daarvoor.
De reviews voor Pelletkachelwarmte.nl zijn erg waardevol voor ons. Door reacties van onze klanten kunnen wij ze in de toekomst nog beter van dienst zijn.
Ik wil je op voorhand al hartelijk danken voor jullie medewerking en jullie tomeloze inzet.
Wij waarderen dit zeer.
Goedemorgen Rob,
We hebben nu anderhalf jaar een pelletkachel in onze woonkamer staan. In eerste instantie zijn we ernaar gaan kijken om een stuk gezelligheid in de woonkamer te brengen, zo’n speels vuur heeft iets magisch.
Jij vertelde ons over de rendementen die er te behalen zijn. Wij wonen in een super geïsoleerd nieuwbouwhuis, waarbij de kachel eigenlijk alleen maar op een waakvlammetje hoeft te draaien, maar het heeft ons toch een enorme besparing op het gasverbruik opgeleverd.
Daar waar we voorheen net over de 1100 kuub gas per jaar verbruikten, zitten we nu op een jaarverbruik van 675 kuub. Voor dat bedrag kunnen wij prima uitkomen voor wat betreft de inkoop van de pellets!
De gezellige warmte is dus een prima investering geweest!!
De service van Rob is perfect in orde, een belletje met een vraag voldoet, voor die ene keer dat je dat nodig zou hebben, de installatie ie prima verlopen en de kachel brandt sindsdien probleemloos.
Het type kachel is een Superior CLEO, in de ‘kleinste’ uitvoering, 6 Kw. door het hoge rendement hebben wij de kachel zelden hoger staan de stand 1, waarbij de kachel het minste kracht meegeeft. Door het verwijderen van het bovenlichtje (Tip van Rob!) in het kozijn van de woonkamerdeur stijgt de warmte ook op naar de bovengelegen verdieping, waardoor het daar ook snel behaaglijk is.
Al met al zijn we super blij met ons kacheltje!
Peter Kok, Heerhugowaard
Hallo Rob,
Heb je mail doorgelezen en ik kan eigenlijk niets vinden wat mij niet bevalt. Heb veel mond op mond reclame voor je gedaan waarvan 2 personen inmiddels een kachel bij je hebben gekocht. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door , het is top.
Met vriendelijke groeten
Henk Borsje, Winkel
Zelf instellingen veranderen te ingewikkeld, ik ben niet echt computer vaardig. Ik hoop dat anderen jou daarbij kunnen helpen. Ik heb je al bij mensen aanbevolen. En dat doe ik niet als ik er geen goed gevoel bij heb. Wij zijn erg tevreden en hebben erg veel plezier van de kachel. Het enige vervelende aan de situatie was die pellet bestelling wat nooit is opgelost maar daar kan jij niets aan doen. Ik hoop dat je het nog lang kunt blijven doen want ik zal jou aaraden aan mensen die het mij vragen. Succes en tot gauw.
Jolien de Ruiter, Burgerbrug

Maar ook;
Hallo Rob,
wij hebben nu 1 jaar een Milano pelletkachel, het aantal Kwh weet ik niet maar ik denk de grootste. Het was er zo een die je retour van die camping had.
-Gebruiksgemak: prima, mijn vrouw kan de kachel ook aan en uit doen. Zakken pellets vullen makkelijk bij. Ik houd 1 zak in een mand in de kamer erbij. Deze snijd/knip ik open aan een punt zodat de pellets nog droger worden.
-de kachel brand gezellig en geeft veel/genoeg warmte die goed rond geblazen word.
-de soort pellets laat ik van jou afhangen, zal wel goed zijn(toch?)
-besparing van gas is aanzienlijk. Ik ga deze winter de automatische timer instellen op 6.00 uur, besparing zal dan nog meer worden.
-contact: na een e-mail altijd snel antwoord, Ook bij aanschaf werd er veel uitgelegd.
-onderhoud: kleine onderhoudsbeurt is makkelijk zat. de grote was een probleem doordat er niet de juiste bijsluiter voor de Milano bijgeleverd was. Ook was deze info niet volledig mbt. de terugstelling van de onderhoudsinterval en de regeling/afstelling van de computer. Ik heb dat nog niet gedaan. Doe ik wel groot onderhoud na elke pallet met pellets. Ook het grote onderhoud viel mij tegen. Het is te doen ( na vallen en weer opstaan) maar niet iedereen heeft een technische knobbel! Dus als verkoper misschien iets beter aanvoelen of een klant "feeling" heeft met het in en uit elkaar halen van de kachel. Wat voor de een een "makkie" is is voor een ander "moeilijk".
Nou verder weet ik niets,
groetjes.
Rob Hubner
Winkel
Hallo Rob,
Wij zijn nog steeds erg blij met onze kachel, ik heb zoveel mogelijk antwoorden achter de vragen in jouw mail gezet.
Maar ook;
Met vriendelijke groet,
Ronald
Hallo Rob,
Hierbij m’n stukje;
Sinds eind oktober 2012 heeft mijn moeder de Easy S en gebruikt zij de houtpellets van Elite.
Mijn moeder is vooral heel blij met de kachel omdat het net de oude houtkachel is die zij vroeger thuis had. Ik ben er vooral blij mee omdat het volgens mij een stuk veiliger is. Verder geeft de kachel een heerlijke warmte in de kamer.
Zelf heb ik de kachel een keer helemaal schoongemaakt met de handleiding erbij. Dat was goed te doen. Maar omdat ik dat natuurlijk ook niet vaak doe wel even een klusje.
Mijn moeder vindt het erg belangrijk dat het glas van de deur mooi schoon wordt gestoken. Dus de verbranding van de pellets wordt goed in de gaten gehouden. Als dat niet goed gaat moeten we de instellingen veranderen. Gelukkig kunnen we dan een beroep doen op Rob die precies weet hoe we een en ander moeten instellen.
En als ik dan toch even geen tijd heb om zelf de kachel schoon te maken dan komt Rob dat doen. Natuurlijk kost dat wel wat maar dat is logisch. En het scheelt mij een hoop tijd en gedoe want dan doet hij ook meteen de instellingen goed.
Met groet,
Hendrien Godschalk, Schagen
Waarom?
Om nieuwe gebruikers;
Maar ook;
Wat ik je vriendelijk wil vragen;
Openingstijden; Aan de krappe kant!
Eerste contact; Door die openingstijden wou ik al weer weg rijden omdat hij gesloten was, maar Rob zag mij staan dus toch geholpen!
Bereikbaarheid; Prima!
Wat ik als dealer liever niet meer moet doen; Om niet te komen kijken bij een klant!
Wat ik als dealer juist wel moet doen; Als klanten vragen om even langs te komen, ga daar op in!
Levering; Ja wat moet ik daar over zeggen valt mee kan in mijn ogen korter maar daar kan de dealer niets aan doen i.v.m. maken en leveren etc!
Montage; Prima een 10+
Service; weet ik niet nog geen echte moeilijke dingen gehad!
Onderhoud???
Tips; Door een huisbezoek te regelen voorkom je dat klanten evt. een verkeerde kachel kopen, ik heb de Piazzetta P958 bordeaux rood gekocht maar heb het idee dat ik een te hoge calorieën kachel gekocht te hebben, ik belde Rob omdat het bloedheet werd in de kamer met de deuren open, en als advies kreeg ik te horen dat mijn huis geen warmte verliest, en ik eigenlijk klein behuisd ben, kan je allemaal instellen maar bel Rob in November wel even om dat af te stellen want ik snap die uitleg in dat boek ook niet even helemaal!
Maar niettemin ben ik tevreden met Pellet kachelwarmte
groet Hans en Elise, Noord-Scharwoude
Beste Rob,
Wij hebben pas vanaf april dit jaar een pelletkachel, de Italfuoco 10-K, we hebben de kachel nog niet zo heel vaak laten branden, omdat we na het plaatsen van de pelletkachel op vakantie gingen (je begrijpt het al, van die subsidie teruggave, haha).
Tot op heden zijn wij erg tevreden, over het plaatsen door jou, de uitleg, het onderhoud/schoonmaken van de kachel, eigenlijk tot op heden over alles.
We zijn heel benieuwd naar hoe het van de winter is als het een beetje kouder gaat worden.
Dus ik zou zeggen vraag het nog een keertje na de wintermaanden.
We willen je heel veel succes wensen
Met vriendelijke groet,
Jan Terpstra
Aalsmeer
Hallo Rob.
Hier dan onze ervaringen met Pelletkachelwarmte .
Op 20 Augustus 2015 werd bij ons een Ravelli geïnstalleerd door jou.
Enkele dagen ervoor zijn wij bij jou in de showroom geweest met wat foto,s op de tablet hoe de situatie bij ons thuis was en om te weten te komen of er een palletkachel geïnstalleerd kon worden.
We kregen heel veel informatie over wat en hoe de palletkachels werkte en je liet ons ook van alles zien. Van een bediening van de kachel tot verschillen in soorten pellets.
Wij hadden een kachel uitgekozen maar deze had teveel capaciteit voor onze woning en kozen we een mooie Ravelli die in je showroom stond.
Nu een jaar later zijn we nog steeds trots en blij met onze aanschaf en hebben we ook een mooie schouw boven de kachel .Dit is een 112 jaar oude schouw uit een oude keuken uit Edam. Het plaatje is compleet.! zie de bijgevoegde foto,s.
Omdat de jaarafrekening nog niet van toepassing is weten wij niet wat en of wij bespaard hebben .En mocht dit niet zo zijn is dat geen probleem want de kachel geeft heerlijke warmte en de sfeer is fenomenaal.
We gebruiken de Elite pellets zoals je hebt aangeraden en hebben 1 keer een pallet met 65 zakken hiervan besteld. Dit was wel erg veel om op te slaan dus de volgende keer bestellen we toch ietsje minder zakken pellets.....
We zijn zeer tevreden over jou als dealer van pellet kachels ,de openings- tijden, het 1e contact, verkregen advies, service, montage van de kachel, levering was snel .
Het instellen van tijd zodat de kachel op bepaalde tijden start en stopt ging niet echt van een lije dakje bij ons, maar dat kan aan ons liggen!!
Kortom positieve ervaringen van ons.
We hopen dat je ons stukje leuk vind en wensen je succes en dat je nog maar vele mensen blij en trotse eigenaren mag maken van een mooie pellet kachel.
warme groetjes Paul en Marion Meijer
Als je naar aanleiding van deze reviews vragen hebt mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Wij waren blij verrast dat er veel reactie kwamen. Nogmaals dank daarvoor.
De reviews voor Pelletkachelwarmte.nl zijn erg waardevol voor ons. Door reacties van onze klanten kunnen wij ze in de toekomst nog beter van dienst zijn.
De vraag voor een review voor Pelletkachelwarmte:
Wij hebben inmiddels, na 5 jaar, zoveel pelletkachelgebruikers dat wij graag willen weten wat je ervaringen zijn met de pelletkachel.Waarom dit onderzoek?
Om nieuwe gebruikers;- Nog beter van dienst te kunnen zijn
- Nog meer te kunnen vertellen over de ervaringen van onze gebruikers
- Gebruiksgemak kunnen toe lichten
- Ook als het jou tegen is gevallen
- Welke besparing er te behalen is
- Over de sfeer
- Vertellen op welke service ze mogen rekenen
- Adviseren van het soort pellets
- Adviseren welk merk zij het beste kunnen kiezen of welke niet
- Openingstijden
- Over het eerste contact
- Over het verkregen advies
- Bereikbaarheid; telefonisch of via mail
- Wat ik als dealer liever niet meer moet doen
- Wat ik als dealer juist wél moet doen
- Over de levering. Met name de wachttijd
- Over de montage
- Over de service
- Over het onderhoud door ons uitgevoerd
- Andere tips voor mij
Wat ik je vriendelijk wil vragen;
- Een klein stukje (groot stuk mag ook) te typen waar bovenstaande punten benoemd worden
- Natuurlijk hoef je niet alles te benoemen
- Graag wel het merk of type pelletkachel
- Je mag alles schrijven dus hou je niet Ik kan er alleen maar van leren
- Soms zullen opmerkingen niet leuk voor mij zijn maar andere wel
Ik wil je op voorhand al hartelijk danken voor jullie medewerking en jullie tomeloze inzet.
Wij waarderen dit zeer.
Reviews voor Pelletkachelwarmte.nl
Goedemorgen Rob,
Jij vertelde ons over de rendementen die er te behalen zijn. Wij wonen in een super geïsoleerd nieuwbouwhuis, waarbij de kachel eigenlijk alleen maar op een waakvlammetje hoeft te draaien, maar het heeft ons toch een enorme besparing op het gasverbruik opgeleverd.
Daar waar we voorheen net over de 1100 kuub gas per jaar verbruikten, zitten we nu op een jaarverbruik van 675 kuub. Voor dat bedrag kunnen wij prima uitkomen voor wat betreft de inkoop van de pellets!
De gezellige warmte is dus een prima investering geweest!!
De service van Rob is perfect in orde, een belletje met een vraag voldoet, voor die ene keer dat je dat nodig zou hebben, de installatie ie prima verlopen en de kachel brandt sindsdien probleemloos.

Al met al zijn we super blij met ons kacheltje!
Peter Kok, Heerhugowaard
Hallo Rob,

Met vriendelijke groeten
Henk Borsje, Winkel
Jolien de Ruiter, Burgerbrug
Maar ook;
- Openingstijden goed
- Over het eerste contact uitstekend
- Over het verkregen advies goed
- Bereikbaarheid; telefonisch of via mail goed
- Wat ik als dealer liever niet meer moet doen
- Wat ik als dealer juist wél moet doen
- Over de levering. Met name de wachttijd te lang (speciaal model)
- Over de montage keurig
- Over de service goed
- Over het onderhoud door ons uitgevoerd goed
- Andere tips voor mij
Hallo Rob,

-Gebruiksgemak: prima, mijn vrouw kan de kachel ook aan en uit doen. Zakken pellets vullen makkelijk bij. Ik houd 1 zak in een mand in de kamer erbij. Deze snijd/knip ik open aan een punt zodat de pellets nog droger worden.
-de kachel brand gezellig en geeft veel/genoeg warmte die goed rond geblazen word.
-de soort pellets laat ik van jou afhangen, zal wel goed zijn(toch?)
-besparing van gas is aanzienlijk. Ik ga deze winter de automatische timer instellen op 6.00 uur, besparing zal dan nog meer worden.
-contact: na een e-mail altijd snel antwoord, Ook bij aanschaf werd er veel uitgelegd.
-onderhoud: kleine onderhoudsbeurt is makkelijk zat. de grote was een probleem doordat er niet de juiste bijsluiter voor de Milano bijgeleverd was. Ook was deze info niet volledig mbt. de terugstelling van de onderhoudsinterval en de regeling/afstelling van de computer. Ik heb dat nog niet gedaan. Doe ik wel groot onderhoud na elke pallet met pellets. Ook het grote onderhoud viel mij tegen. Het is te doen ( na vallen en weer opstaan) maar niet iedereen heeft een technische knobbel! Dus als verkoper misschien iets beter aanvoelen of een klant "feeling" heeft met het in en uit elkaar halen van de kachel. Wat voor de een een "makkie" is is voor een ander "moeilijk".
Nou verder weet ik niets,
groetjes.
Rob Hubner
Winkel
Hallo Rob,

Maar ook;
- Openingstijden - prima
- Over het eerste contact - meteen prettig
- Over het verkregen advies - duidelijk
- Bereikbaarheid; telefonisch of via mail - goed
- Wat ik als dealer liever niet meer moet doen
- Wat ik als dealer juist wél moet doen - gewoon doorgaan zo
- Over de levering. Met name de wachttijd - levering en montage kon bij ons de volgende dag, weinig reden tot klagen dus!
- Over de montage - keurig en snel geinstalleerd en afgesteld
- Over de service - prima, even bellen of mailen met een vraag en snel antwoord
- Over het onderhoud door ons uitgevoerd- nog niet gebeurd
Met vriendelijke groet,
Ronald
Hallo Rob,

Sinds eind oktober 2012 heeft mijn moeder de Easy S en gebruikt zij de houtpellets van Elite.
Mijn moeder is vooral heel blij met de kachel omdat het net de oude houtkachel is die zij vroeger thuis had. Ik ben er vooral blij mee omdat het volgens mij een stuk veiliger is. Verder geeft de kachel een heerlijke warmte in de kamer.
Zelf heb ik de kachel een keer helemaal schoongemaakt met de handleiding erbij. Dat was goed te doen. Maar omdat ik dat natuurlijk ook niet vaak doe wel even een klusje.
Mijn moeder vindt het erg belangrijk dat het glas van de deur mooi schoon wordt gestoken. Dus de verbranding van de pellets wordt goed in de gaten gehouden. Als dat niet goed gaat moeten we de instellingen veranderen. Gelukkig kunnen we dan een beroep doen op Rob die precies weet hoe we een en ander moeten instellen.
En als ik dan toch even geen tijd heb om zelf de kachel schoon te maken dan komt Rob dat doen. Natuurlijk kost dat wel wat maar dat is logisch. En het scheelt mij een hoop tijd en gedoe want dan doet hij ook meteen de instellingen goed.
Met groet,
Hendrien Godschalk, Schagen
Waarom?
Om nieuwe gebruikers;
- Nog beter van dienst te kunnen zijn
- Nog meer te kunnen vertellen over de ervaringen van onze gebruikers De pelletkachel geeft een heel gezellige sfeer en een heerlijke warmte
- Gebruiksgemak kunnen toe lichten Gebruik van een pelletkachel is niet moeilijk
- Ook als het jou tegen is gevallen
- Welke besparing er te behalen is Bij ons stookt de pelletkachel de hele beneden verdieping warm + 70 m2 dus de cv blijft uit.
- Over de sfeer Is geweldig
- Vertellen op welke service ze mogen rekenen De service van Rob is top ook als je net als ik de kachel niet bij Rob gekocht heb
- Adviseren van het soort pellets Ook hier weet Rob genoeg over te vertellen
- Adviseren welk merk zij het beste kunnen kiezen of welke niet
Maar ook;
- Openingstijden
- Over het eerste contact het eerste contact was heel goed ik zocht iemand die de kachel goed af kon stellen en deze had ik niet bij Rob gekocht maar hij kwam even goed bloid.
- Over het verkregen advies
- Bereikbaarheid; telefonisch of via mail Is goed
- Wat ik als dealer liever niet meer moet doen zou niet weten.
- Wat ik als dealer juist wél moet doen
- Over de levering. Met name de wachttijd ?
- Over de montage
- Over de service De service is Top
- Over het onderhoud door ons uitgevoerd
- Andere tips voor mij
Wat ik je vriendelijk wil vragen;
- Een klein stukje (groot stuk mag ook) te typen waar bovenstaande punten benoemd worden
- Natuurlijk hoef je niet alles te benoemen
- Graag wel het merk of type pelletkachel het merk pelletkachel waar ik mee stook is een Superior Marcella
- Je mag alles schrijven dus hou je niet Ik kan er alleen maar van leren
- Soms zullen opmerkingen niet leuk voor mij zijn maar andere wel

Eerste contact; Door die openingstijden wou ik al weer weg rijden omdat hij gesloten was, maar Rob zag mij staan dus toch geholpen!
Bereikbaarheid; Prima!
Wat ik als dealer liever niet meer moet doen; Om niet te komen kijken bij een klant!
Wat ik als dealer juist wel moet doen; Als klanten vragen om even langs te komen, ga daar op in!
Levering; Ja wat moet ik daar over zeggen valt mee kan in mijn ogen korter maar daar kan de dealer niets aan doen i.v.m. maken en leveren etc!
Montage; Prima een 10+
Service; weet ik niet nog geen echte moeilijke dingen gehad!
Onderhoud???
Tips; Door een huisbezoek te regelen voorkom je dat klanten evt. een verkeerde kachel kopen, ik heb de Piazzetta P958 bordeaux rood gekocht maar heb het idee dat ik een te hoge calorieën kachel gekocht te hebben, ik belde Rob omdat het bloedheet werd in de kamer met de deuren open, en als advies kreeg ik te horen dat mijn huis geen warmte verliest, en ik eigenlijk klein behuisd ben, kan je allemaal instellen maar bel Rob in November wel even om dat af te stellen want ik snap die uitleg in dat boek ook niet even helemaal!
Maar niettemin ben ik tevreden met Pellet kachelwarmte
groet Hans en Elise, Noord-Scharwoude
Beste Rob,

Tot op heden zijn wij erg tevreden, over het plaatsen door jou, de uitleg, het onderhoud/schoonmaken van de kachel, eigenlijk tot op heden over alles.
We zijn heel benieuwd naar hoe het van de winter is als het een beetje kouder gaat worden.
Dus ik zou zeggen vraag het nog een keertje na de wintermaanden.
We willen je heel veel succes wensen
Met vriendelijke groet,
Jan Terpstra
Aalsmeer
Hé Rob,
Je komt als geroepen.. niks dan positief over de kachel en de installatie want ik had nou niet de meest makkelijke lokatie....
Kunnen we een afspraak maken voor onderhoud ad kachel?
Maakt niet uit wanneer. .nou ja in zoverre voor de winter uiteraard..
Gr Karolien, Monnickendam( note: ik kan u melden dat zij heel blij is met haar pelletkachel. Ze is de reactie vergeten :) )
Je komt als geroepen.. niks dan positief over de kachel en de installatie want ik had nou niet de meest makkelijke lokatie....
Kunnen we een afspraak maken voor onderhoud ad kachel?
Maakt niet uit wanneer. .nou ja in zoverre voor de winter uiteraard..
Gr Karolien, Monnickendam( note: ik kan u melden dat zij heel blij is met haar pelletkachel. Ze is de reactie vergeten :) )
Hallo Rob.
Hier dan onze ervaringen met Pelletkachelwarmte .
Op 20 Augustus 2015 werd bij ons een Ravelli geïnstalleerd door jou.

Enkele dagen ervoor zijn wij bij jou in de showroom geweest met wat foto,s op de tablet hoe de situatie bij ons thuis was en om te weten te komen of er een palletkachel geïnstalleerd kon worden.
We kregen heel veel informatie over wat en hoe de palletkachels werkte en je liet ons ook van alles zien. Van een bediening van de kachel tot verschillen in soorten pellets.
Wij hadden een kachel uitgekozen maar deze had teveel capaciteit voor onze woning en kozen we een mooie Ravelli die in je showroom stond.
Nu een jaar later zijn we nog steeds trots en blij met onze aanschaf en hebben we ook een mooie schouw boven de kachel .Dit is een 112 jaar oude schouw uit een oude keuken uit Edam. Het plaatje is compleet.! zie de bijgevoegde foto,s.
Omdat de jaarafrekening nog niet van toepassing is weten wij niet wat en of wij bespaard hebben .En mocht dit niet zo zijn is dat geen probleem want de kachel geeft heerlijke warmte en de sfeer is fenomenaal.
We gebruiken de Elite pellets zoals je hebt aangeraden en hebben 1 keer een pallet met 65 zakken hiervan besteld. Dit was wel erg veel om op te slaan dus de volgende keer bestellen we toch ietsje minder zakken pellets.....
We zijn zeer tevreden over jou als dealer van pellet kachels ,de openings- tijden, het 1e contact, verkregen advies, service, montage van de kachel, levering was snel .
Het instellen van tijd zodat de kachel op bepaalde tijden start en stopt ging niet echt van een lije dakje bij ons, maar dat kan aan ons liggen!!
Kortom positieve ervaringen van ons.
We hopen dat je ons stukje leuk vind en wensen je succes en dat je nog maar vele mensen blij en trotse eigenaren mag maken van een mooie pellet kachel.
warme groetjes Paul en Marion Meijer
Beste Rob,
Jij heb hem geplaatst in mei en dus hebben wij er nog niet zoveel gebruik van gemaakt.
De keren dat wij hem aan hebben gehad hebben wij er heerlijk van genoten.
Wij zijn eigenlijk direct bij jou terecht gekomen en dat beviel ons zo goed dat wij niet eens verder hebben gekeken.
Het ontvangst van goed en de uitleg, alleen vond jij de Castelmonte Helios Nero die wij hadden uitgezocht die vond je niet echt mooi.
Maar net als wij hadden ook jij deze alleen op een plaatje gezien.
Maar bij de installatie vond je het toch een pracht kachel en heb je hem ook gelijk op je site gezet.(wat wij weer leuk vonden)
Verder kan ik hier nog niet zoveel melden omdat wij de Kachel nog niet veel gebruikt hebben.
Dat gaan wij straks zeker doen.
Wel heb ik nog een pellet houtpellets bij jullie besteld omdat wij gewoon het beste resultaat eruit willen halen.
En eigenlijk heb ik nog wel een vraag aan jou Rob, heeft deze kachel nog een jaarlijkse onderhoud nodig? En zo ja dan hoor ik het heel graag.
Onze openhaard moest n.l. 1 keer per jaar geveegd worden.
Verder zijn wij zeer te spreken over jullie, het ontvangst, de afhandeling TOP.
Met vriendelijke groet Brigitte Bruisschaart